Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Το πρώτο μου post!

Γεια σε όλους! Αυτό είναι το ξεκίνημα του πρώτου μου blog. Δεν έχω ιδέα πώς θα εξελιχθεί, κι αν θα έχω αρκετή έμπνευση, ώστε να το εμπλουτίσω αρκετά με εμπειρίες και απόψεις. Έχω, όμως, όλη την καλή διάθεση να εκθέσω όλα τα καλά πράγματα που μου συμβαίνουν στην πόλη που αγαπάμε, την Αθήνα, γιατί παρόλο που τη βρίζουμε και την καταριόμαστε, δε θα μπορούσαμε να ζήσουμε μακριά της!

Να πω την αλήθεια, για πολύ καιρό ήμουν πολύ δύσπιστος απέναντι στις νέες τάσεις του web 2.0 (blogs, rss feeds, myspace, κλπ) χωρίς όμως να τις έχω γνωρίζει, αλλά μόνο με ένα επιχείρημα του στυλ "ποιος κάθεται να τα διαβάσει αυτά;;;". Όμως ανακάλυψα πολλά ενδιαφέροντα blogs, αστεία, σοβαρά ή συγκινητικά. Αυτό το γεγονός με παρότρυνε να βάλω κι εγώ ένα πετραδάκι στην on-line κοινότητα.

Ευχαριστώ όλους όσους τύχει να διαβάσουν κάποιο από τα post μου. Και τα όποια σχόλια είναι παραπάνω από καλοδεχούμενα!

Τα λέμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: